TESTIMONI


26/8/2013
SAKIT HILANG BEGITU SAJA...
IT eksekutif, Yusof


Sebelum



Selepas memakai 'DEEP HEAT' Dr Nabisar. sakit hilang dalam beberapa minit sahaja

Lama juga saya mencari produk yang dapat melegakan sakit dan sengal-sengal badan selepas aktiviti angkat berat saya di GYM. Konon nak kelihatan macho dan menarik tetapi bila balik gym, badan sakit sini -sana. Macam ini kena tanggung sendirilah kalau nak badan tegap dan menawan. Bukan perempuan sahaja nak kelihatan cantik tetapi lelaki pun sama. Metro man kata kan. Berbagai produk saya mencuba tetapi tak satu pun memberi kesan yang positif sehingga saya terbaca di Mingguan Wanita ‘DEEP HEAT’ DR NABISAR, NATURAL. Selalunya saya tak saja-saja mencuba produk kerana saya pentingkan produk yang selamat supaya kesihatan tubuh saya tidak terganggu. Saya tengok kelayakan DR NABISAR dan tak fikir 2x kerana bukan senang dapat PhD dari Cambridge University!! Saya terus mencuba dan wow sakit saja hilang dalam beberapa minit sahaja dan haba dari ‘DEEP HEAT melegakan semua bahagian badan saya. Panas sedap dari ‘DEEP HEAT’ tahan  sehingga 18 ke 24 jam.

Saya syorkan produk ini kepada semua yang memerlukan lotion panas untuk mengurang dan melegakan sakit, untuk urut, buang angin, tak rasa penat, aktif  dan memang ianya mujarab, tak berminyak dan kesan cepat. Baunya pula wangi best!! Tak perlu perfume tambahan!!!!

Bye bye hitam....Hello putih
Pegawai bank, Lina



  Sebelum pakai produk pencerahan Dr Nabisar


 
Selepas pakai pencuci muka pemutih, Penyegar pemutih, Serum pemutih, Krim pelembap pemutih dan pelindung matahari pemutih SPF 30 Dr Nabisar

Dulu kulit saya kusam & gelap, stress betul bila lihat muka kat cermin. Maklumlah kita orang berkerja, nak kelihatan sihat, cantik dan 'confidant'. Bermacam produk saya mencuba tetapi hasilnya tak ketara. Ada juga saya mencuba produk yang mendakwa ramuan semulajadi tetapi selepas mencuba dan timbul jerawat dan jeragat, baru saya sedar ini produk kimia. Saya betul-betul rasa tertipu. Alhamdullilah sekarang ini saya mencuba produk keluaran saintis, DR NABISAR, NATURAL dan kulit saya jadi sihat, licin, gebu dan cantik. Nasihat saya kepada pengguna lain: Bila pilih produk tahu siapa pengilang produk dan samada bertauliah kerana mereka sahaja yang betul-betul arif tentang produk dan mereka akan menasihati secara betul. Jangan tengok gambar model produk dan beli kerana model selalunya sudah ada kulit muka yang baik sebelum mengiklan produk orang.


KU..ku..ku..kuruss
(bentuk badan susut 10mm seminggu)
Pelajar Universiti, Zarina

  Selepas melahirkan anak pertama. Berbagai produk saya mencuba tetapi tak ada perbezaan sehingga saya   mencuba produk Dr Nabisar

Badan yang slim & cantik selepas menggunakan U slim, young & fit dan lotion Shape & tone
Saya makan produk Dr Nabisar U slim, young & fit  2x sehari dan sapu Lotion Shape & tone juga selepas mandi pagi dan selepas makan malam. Tak perlu diet. Makan secara biasa sahaja


Frust betul bila badan menaik selepas bersalin. Macam -macam saya cuba tetapi tak nampak kesan.  Baju-baju yang cantik tak boleh di pakai lagi, semua duduk dalam almari. Rugi rasanya. Makan pil kurus, dapat tompok-tompok merah kat badan. Adui!!! Minum minuman untuk kurus tetapi sakit perut. Bertambah frust lagi. Saya semakin putus asa. Akhirnya kawan saya mencadangkan produk DR NABISAR, NATURAL. Kali ini saya menyelidik siapa Dr Nabisar. Saya nak betul-betul pasti sebab saya muda dan tak mahu mengidap apa-apa penyakit sekarang atau kemudian disebabkan penggunaan produk yang tidak sihat. Apabila saya membaca tentang Dr Nabisar,  saya berbangga ada pengeluar produk, seorang saintis yang bertauliah dari CAMBRIDGE UNIVERSITY yang menitik beratkan ramuan semulajadi dan teknologi tinggi untuk hasilkan produk berkualiti tinggi. Saya berbangga juga Dr Nabisar menitik beratkan kajian sains dalam pengeluaran produk beliau. Apa lagi, saya mencuba 'SHAPE & TONE" dan alhamdullilah saiz badan susut. Dalam seminggu, saiz badan susut 8mm. Bestnya saya boleh pakai baju-baju cantik saya yang sedang tidur dalam almari.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan