SEKSUAL

16/10/2013

Apakah tongkat ali ada untuk meningkat tenaga bathin lelaki
 
 Di Malaysia banyak jenis herba yang digunakan untuk meningkatkan tenaga bathin lelaki. Herba dalam bentuk akar yang digunakan ialah ubi jaga, tongkat ali, ginseng dan macam- macam lagi. Herba- herba ini bagus apabila digunakan di dalam kepekatan yang betul dan dimakan dengan cara betul. kalau tidak ianya akan membawa padah yang teruk kepada si pengguna dan boleh membunuh!!!
Herba-herba ini mengandungi unsur-unsur tumbuhan yang dapat melancarkan perjalanan darah dan mengaktifkan bahagian lelaki. Kalau lelaki itu tidak sihat jumpa nasihat doktor kerana kalau ada halangan perjalanan darah, pemgambilan herba ini akan memecutkan darah dan badan tak mampu dan akan mengakibatkan padah.

Dalam kebanyakan masa, pengedar dan pengilang yang tidak bertanggungjawah memasukan unsur steroid atau bahan yang sepertinya yang akan memudaratkan kesihatan dengan teruk. Jangan makan herba ini dengan durian kerana durian bersifat panas dan herba ini juga bersifat panas dan sistem peredaran darah akan bertambah cepat dan badan tak mampu menanggung.


17/9/2013

Kemana perginya hubungan seks di dalam kehidupan suami isteri

Sekarang ini sebab tekanan hidup moden, ramai lelaki merasa letih bila kembali rumah. Ialah sehari suntuk di pejabat buat kerja-kerja di hadapan komputer atau sehari suntuk dalam mesyuarat. Akibat terlalu duduk atau sentiasa duduk, tubuh badan jadi tak aktif. bila perkara ini berlarutan dari hari ke minggu, minggu ke bulan, bulan ke tahun, jawapannya badan jadi lemah dan tak aktif. Ini  bertambah teruk bila balik kerja, aktiviti fizikal yang dilakukan hanya berjalan ke kereta dari tempat kerja dan tutun dari kereta dan berjalan kerumah. Kalau macam ini, siaplah!!!! badan semakin hari semakin lemah dan hubungan intim suami isteri kena ditunda, tunda.....
Oleh itu luangkan 30min sehari untuk aktiviti senaman atau berjalan pun sudah cukup bagus. Makan makanan yang seimbang dan makan suplemen kesihatan yang akan memberi tenaga dengan segera.
Cubalah CAPSULE SUPER JANTAN kami. Kami gunakan penyelidikan terkini untuk hasilkan suplemen yang menyegarkan nadan, memberi tenaga, tidak mudah letih, fokus yang baik dan banyak lagi. Kami hanya menggunakan ramuan semulajadi dari hutan hujan tropika kita.


1/8/2013

Kat malaysia ini, bila bercakap tentang seks ramai yang buat tak dengar tapi nak dengar jua. kenapa perkara ini berlaku di Malaysia. Kenapa kita malu berbincang tentang satu perkara yang amat asas/penting di dalam kehidupan kita selain makanan dan minuman!
Kenapa topik ini selalu dikaitkan dengan tabiat yang tidak betul. Bukankah hubungan seksual antara suami -isteri satu yang suci, murni dan menyeronokkan.

Setiap lelaki dan wanita di satu masa, insyallah akan bernikah. Bukankah penting untuk mereka mengetahui tentang kesihatan seksual supaya mereka boleh guna pakai ilmu yang diberikan oleh Allah s.w.t untuk kebaikan hubungan suami isteri dan kebaikan keluarga. Bersambung.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan